Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2012 11:14 - Разговор с Кетбалу:))
Автор: babikqn Категория: Рецепти   
Прочетен: 25048 Коментари: 119 Гласове:
4

Последна промяна: 20.03.2012 11:14


  Re: хах:) аз съм настроена добре.
към възпитаните хора, които не използват блога за чекии.
а ти, mr babikqn, който и да си можеш да си ебеш майката.
с най-топли чувства:)

Изпратено: 11:05 От: ket1baloo

Изтрий Отговор хах:) извинявай, мислех,ч е си добре настроена:)) извинявай На ме ми викай г-жа Маразова! Хубав и слънчев ден ти желая!

Изпратено: 10:55 От: babikqn

Изтрий Re: :) сладур ше викаш на тия дето ги чукаш
аз съм д-р димитрова
сега и завинаги

Изпратено: 10:45 От: ket1baloo

Изтрий Отговор :) Няма проблем, сладур!

Изпратено: 10:42 От: babikqn

Изтрий :( извинявай, че вчера ти изтрих коментара!
беше по погрешка в бързината.

Изпратено: 10:18 От: ket1baloo

Изтрий Отговор



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. babikqn - продължение:
20.03.2012 11:26
Re: Re: Re: Re: хах:)
д-р или пациент си?
защо ме псуваш на майка? с какво съм те обидила? или по принцип мразиш?
Изпратено: 11:20 От: babikqn
Изтрий
Re: Re: Re: хах:)
ха ха ха
Изпратено: 11:13 От: ket1baloo
Изтрий | Отговор
Re: Re: хах:)
АЗ НЕ СЪМ МЪЖ,А ЖЕНА ЕТО ПРОФИЛА МИ ВЪВ ФБ. Не си правя чикии, зщото си имам мъж и незнам, какво толкова те настрои така? май не си свикнала да те наричат с хубави думи?
https://www.facebook.com/elena.marazova/posts/347528068618143?ref=notif&notif_t=like
цитирай
2. анонимен - ket1baloo e nikita6864
20.03.2012 11:32
ket1baloo e nikita6864
цитирай
3. babikqn - Хех,
20.03.2012 11:35
е защо така ме псува?
цитирай
4. анонимен - лошо
20.03.2012 11:35
кетбалу не е никита, а простачката Дакота. Известна още и с никовете си: pi4a,
hloranphyl ....
цитирай
5. babikqn - ясно,
20.03.2012 11:39
ама , казах и сладур и тя побесня:)))
Била съм чикиджийка, щяла да ми ебе майката? ЗАЩО?
Чудя се, така ли се отнася с пациентите си? Изведнъж скача и запчва да псува!
цитирай
6. анонимен - Не знам коя е дакота, но никита е евтин парцал интригант с неизвестен пол и 200 ника
20.03.2012 11:40
анонимен написа:
кетбалу не е никита, а простачката Дакота. Известна още и с никовете си: pi4a,
hloranphyl ....


може и rustam да е и да се преструва че е жена
цитирай
7. анонимен - тъп си @2
20.03.2012 11:41
не правиш разлика между тъп уестърн и готин сериал

маразова е дружка на али от френдса.
и двете еднакво тъпи, щом публикуват ЛС.
тъпота...
цитирай
8. анонимен - Дакота пише поезия, Никита е фейк
20.03.2012 11:42
и освен да показва картинки с голи задници и да създава дрязги за нищо не става
цитирай
9. babikqn - аха:))
20.03.2012 11:42
живи и здрави:))
цитирай
10. анонимен - лошо на квадрат
20.03.2012 11:46
коментари 2, 6 и 8 са на кетбалу. Никовете на Дакота са над 50. сега ме мързи да изброявам, но справката е ужасяваща
цитирай
11. babikqn - Е и, не всички сме умни, като анонимницте:)
20.03.2012 11:53
анонимен написа:
не правиш разлика между тъп уестърн и готин сериал

маразова е дружка на али от френдса.
и двете еднакво тъпи, щом публикуват ЛС.
тъпота...

Ей, хора, каква е тази омраза? Откъде идва? какво ви прави такива?
цитирай
12. анонимен - хаха
20.03.2012 12:00
преди малко изтриха поредния опит на въпросното същество да направи нов ник, окончаващ естествено на "phil' - dilophil. е, няма такава наглост и злоба, време е да сигнализираме май където трябва. тази лудост е опасна
цитирай
13. babikqn - Дреме ти:)
20.03.2012 12:05
Агресията и злобата се връщат като бумеранг.
Виж с мен, какво стана:)))

Желаяим да прогледнат:)
цитирай
14. nikita6864 - .
20.03.2012 12:19
За коя Дакота говорите в коментарите? За тази за която един админ изнесе това съобщение ли:

Поводът да напиша тези редове, е съобщението за смъртта на псевдоним "dakota".
А причината е, че това е трети случай в моята дългогодишна практика на администриране на популярни и силно посещавани интернет места, в които се случва нещо подобно. Иска ми се преди да изложа фактите, да кажа още две думи. Интернет пространството Е и винаги ще бъде нож с две остриета. Защото в него всеки потребител може да бъде себе си - но може и да не бъде. И само от нас, потребителите, зависи как ще се развива то в бъдеще. Но всички трябва да знаете еднозначно, че няма такова нещо като "пълна анонимност" в интернет пространството. Винаги съм твърдял, че анонимността е относителна. Зависи само от едно - дали тя няма да бъде употребена за заблуда и да причини дискомфорт на останалите посетители на това необятно място - Мрежата. Защото всеки администратор, какъвто и да е той, знае що е нетикет и съзнава, че персоналните данни на когото и да е (до които той има достъп) - са неприкосновени.
Не и тогава обаче, когато от това могат да (по)страдат други хора.

И така - фактите.
1. На 5 април в 22:30 ч, във форума ни беше пуснато съобщение за тежка катастрофа същия ден близо до Любляна със смъртен изход за Силва Грийн (dakota) и с препратка към преди час създаден блог със същото съобщение. От справките, които направих във Външно министерство и в МВР (отдел тежки произшествия на КАТ) данни за подобна катастрофа няма. Няма и данни за загинали наши съграждани зад граница в същия ден. Има едно произшествие в ранните часове на 05.04.2008 на територията на Сърбия с наш микробус. Пътниците са били профсъюзни активисти и са пътували за Любляна. Няма пострадали. Друг автобус на фирмата-превозвач е извозила всички по маршрута. За катастрофата обаче от МВР твърдят, че са пуснали бюлетин до медиите и при последваща справка установих, че кратко съобщение за случая е публикувано в съботния брой на в-к "24 часа".
2. Телефонът на "dakota" не е в Любляна, а в София. Наш администратор е провел разговор с нейния номер, като отсреща е вдигнала майката (по нейни думи) и е казала темата при нас да бъде изтрита.
3. Преди известно време, в литературния сайт "Откровения" се разиграва подобна "трагедия", инспирирана от човекът, стоящ зад псевдоним "dakota". Пуснато е стихотворение "Днес погребахме майка ми" от нейния компютър, което предизвиква ... да кажем вълнения в сайта. Това от своя страна води до щателна проверка от администрацията му, при която се установява, че от същия компютър има около 100 различни регистрации, с които системно е злоупотребявано - гласува се неправомерно, с едни никове се хвали автор, а с други се низвергва и т.н. Това води до изтриване на всички регистрации с техните произведения, мнения, оценки - и забрана да се пише от този компютър, която е валидна до днес.
4. От познати администратори на blog.bg получих информация, че от един и същи IP адрес са регистрирани блоговете на "miky" и "dakota", като ~40% от мненията след публикацията са от същия компютър. Те твърдят също, че блог miky.blog.bg денонощно се модерира от същия компютър.
5. При нас лицето стоящо зад псевдоним "dakota" има още 9 превъплъщения. Още нямам пълна яснота, дали с тях е злоупотребявано по някакъв начин - предстои да го изясня в детайли. Защото вярвам, че на никого не му е безразлично, дали един и същи човек с един ник ви хвали, а с друг ви нагрубява - примерно.

Въпроси, които си задавам по повод фактите.
1. Дали съобщението в "24 часа" не е отключило версия за катастрофа със смъртен изход и ЗАЩО ?
2. Кой пътува без телефона си ?
3. Дали, ако някой днес погребе преждевременно майка си, утре няма да погребе и себе си ?
4. Искрено скърбящ по близък човек би ли седял денонощно да маха "неугодни" мнения в интернет ? И защо при толкова дълбоко скърбящи за dakota нейни приятели, все още никой не е уведомил за погребение, на което да се изрази последна почит ?
5. За какво са му на талантлив поет 10 самоличности и какво да правя с псевдонимите dakota, havana, fragrance, little, feel_me, Apmucm, grass, 888, flylady, miky ?

Отговорите оставям на вас ... не, че нямам свои.

Източник:
http://www.hulite.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=34706#34706
цитирай
15. geragera - Ето откъде тръгва злобата на ?никита? към дакота
20.03.2012 12:27
http://www.bukvite.bg/view_res.php?docid=64697

ето и коя е дакота:
http://www.bukvite.bg/avt_onlydata.php?nick=dakota&offset=0

а ?никита? коя е? кой е? къде е писала? какво е сътворила, освен змийска отрова?
цитирай
16. анонимен - Никитка е куку,
20.03.2012 12:34
ама и кетбалу не остава по- назад:)))
Но не можем да оправим целия свят, винаги ще има такива...Никитка хубавата...анонимна освен задника и...Кое нормално мимиче се държи така???!!!
А кетбалу определено си страда от разтройство на личността...сама си каза историята..

п.п.
НЕ мога да разбера от къде на къде се месите в приятелствата на реални хора...Не познавам бабикян само от френдс, дори там бяхме врагове, познавам я лично:))
цитирай
17. анонимен - да, тук се вижда къде стои dakota, но никъде не се вижда nikita
20.03.2012 12:36
http://www.bukvite.bg/authorsnum.php?offset=0
цитирай
18. анонимен - Никиткей какво се обясняваш като ...
20.03.2012 12:36
Никиткей какво се обясняваш като кифла....обясненията ти са достоверни колкото обясненията на хлебарка...нямаш лице и си хейтър..ае марш при Иван тролЪТ дебелак:)))
цитирай
19. nikita6864 - .
20.03.2012 12:37
До поетесата:
Много е лесно човек да те изкара от равновесие, нали?
цитирай
20. анонимен - Ти си жалък човек
20.03.2012 12:48
nikita6864 написа:
До поетесата:
Много е лесно човек да те изкара от равновесие, нали?


Трудно е да ти се помогне, отровила си се със собствената си жлъч. Бъди здрава!
цитирай
21. анонимен - Никита ти с пишка ли си??
20.03.2012 12:48
nikita6864 написа:
До поетесата:
Много е лесно човек да те изкара от равновесие, нали?


И май ти пречи????

Защо не ходиш да си играеш с такива като теб....натискаш ли се на хора който са светлинни години различни от теб и живота ти на хлебарка.
Ако си толкова отворена покажи къде живееш , стаята ти, теб самата...подозирам, че не си се къпала от Коледа....Създаваш чувството че си много нечистоплътНО......С една дума пълна мърда си....и някак си не разбирам от къде това самочувствие и гордост....Поведение на малоумна, имитираш комплекса на Иван тлнет, психолозите биха казали за теб: Пълно личностно разтройство и комплекс за малоценност...Имаш лицето ми, имаш думите ми, Пълна представа кой ти казва че си куку(мявка)....Сега е твой ред, но подозирам, че ако покажеш нещо от себе си, няма да си така нахакана и нагла...(гъза ти може да го показваш на троловете, на нас покажи САМОЛИЧНОСТ)

п.п. Елена ти що се занимаваш с пациенти ми не им теглиш една....:)))Виждаш ли каква огромна разлика има между фейсбук(имаш над 3000 приятели там) и блогбг който е събрал само откачалки:))
цитирай
22. nikita6864 - .
20.03.2012 12:55
allly написа:
..Имаш лицето ми, имаш думите ми, Пълна представа кой ти казва че си куку(мявка)....Сега е твой ред, но подозирам, че ако покажеш нещо от себе си, няма да си така нахакана и нагла...(гъза ти може да го показваш на троловете, на нас покажи САМОЛИЧНОСТ)


Брадавицата с теб ли е? Ако не е с теб може и да ти покажа документ за самоличност.
цитирай
23. анонимен - ха ха Напъна ти Китке да ме засегнеш с ...
20.03.2012 12:57
ха ха Напъна ти Китке да ме засегнеш с измислена от грозноватия бале брадавица е доста жалък...да не се наакаш:))))Напъвай се леко, че както не си се къпаЛО от месеци...ще станеш пълна воня...
цитирай
24. анонимен - Тая е дрогирана или пияна!
20.03.2012 12:57
nikita6864 написа:
allly написа:
..Имаш лицето ми, имаш думите ми, Пълна представа кой ти казва че си куку(мявка)....Сега е твой ред, но подозирам, че ако покажеш нещо от себе си, няма да си така нахакана и нагла...(гъза ти може да го показваш на троловете, на нас покажи САМОЛИЧНОСТ)


Те еба в тъпата кукувица!

Брадавицата с теб ли е? Ако не е с теб може и да ти покажа документ за самоличност.

цитирай
25. babikqn - леле.
20.03.2012 12:59
хора! за КОГО говорите?! нищо не разбирам? недейте всява омраза:))
ех, добре, че се напуших:)
цитирай
26. анонимен - Елена тази Никитка ако плювне на ...
20.03.2012 13:02
Елена тази Никитка ако плювне на почва ще поникнат змии:)))
Но какво да ги правим, комплекси се избиват с хейтване в нета(но аз лично се съмнявам, че помага)....ха ха
цитирай
27. анонимен - До мизерната Китка- Никитка:...
20.03.2012 13:07
До мизерната Китка- Никитка:

Ако се избиваха комплекси като се обижда в нета и се пускат тъотии, показва се задник и цици....до сега да си станала МОНАХИНЯ, а ти си същата блогова курва каквато винаги си била:)))) Дефектна си и ще трябва да го приемеш като даденост:))

п.п. Ако Никитка се дрогира и напива, честно не знам какво използва...сиптомите са психично разтройство и склонност да си показва задника( всеки има задник, явно си мисли, че само тя има....)
цитирай
28. ipanema - Добро заключение! Коректно! :))
20.03.2012 13:09
allly написа:
До мизерната Китка- Никитка:

Ако се избиваха комплекси като се обижда в нета и се пускат тъотии, показва се задник и цици....до сега да си станала МОНАХИНЯ, а ти си същата блогова курва каквато винаги си била:)))) Дефектна си и ще трябва да го приемеш като даденост:))


Глупакът си остава глупак на каквато и възраст да е
цитирай
29. анонимен - 8. ipanema - Добро заключение! Коректно! :))
20.03.2012 13:18
Само и виж феновете- хейтъри, безглави задължително, обиждат всеки и като няма за какво си измислят;)))

п.п. Никитке айде аз ще си покажа брадавицата(нищо, че е само фантазия), а ти да си покажеш очите, предполагам имаш очи иначе как ще хейтваш по блоговете слепешката....ако искаш да ме обиждаш го направи с лицето си, хейтър анонимко всеки може( оффф аз не мога- гадост) Мога да ти кажа да си е*еш майката и да те гледам с лилавата си усмивка и дънките ми с лилави конци, а за десерт мога да ти тегля един лилав шут по банския на мършавия ти задник , но се притеснявам да не си изцапам лилавите връзки на обувките, че като те гледам как се напъваш подозирам, че има ....знаеш какво....
цитирай
30. анонимен - Когато хейтър като никитКО го на...
20.03.2012 13:25
Когато хейтър като никитКО го настъпиш по мазола се скрива и почва да пуска лиги и да набира още омраза....следващото и поведение е предвидимо. Ще чака някой малоумен постинг и ще бълва по мен и по който мрази глупости извиращи от черната и жалка душица....с тайната надежда да засегне...Мишко НикитКО признавам някой може да се засегне от ДУМИ написани в БЛОГ, но с мен не си познала:)))) Извинявай, но ако си така смела на живо както си тук ела ми на гости да пием кафе да ти покажа брадавици и звезди посред бял ден....като си нямаш майка и татко да те възпитава аз да ти вкарам малко възпитание, че ти и онази безглава кобила мара имате нужда:))))
цитирай
31. анонимен - Оня циганин Марин Розата не умря ли ...
20.03.2012 13:28
Оня циганин Марин Розата не умря ли ве?
Гледам че се е преродил в КетБауБау.
цитирай
32. анонимен - Циба
20.03.2012 13:30
Циба ве Марине усмърдя ефира на дрисня от рози.
цитирай
33. анонимен - альоуу, 15-дърадъра от Каспичан
20.03.2012 13:45
блог.бг не е "за буквите".
тук е дакотска прерия, където и скунксове като али могат да си разнасят аромата.
лилави биволици, самоопределящи се, като бизонки Милка, произвеждат Ако, не шоколад.

бабикян, симпатична си, но явно в детството са ти пробутвали марципан, вместо шоколад.
китайска е много пъти, лилава опаковка.
цитирай
34. nikita6864 - .
20.03.2012 13:48
Гинке, успокой се, че ще вземе да ти изфръкне брадавицата от напрежение.
цитирай
35. анонимен - Хоп изхвръкна ми брадавицата:)
20.03.2012 14:02
nikita6864 написа:
Гинке, успокой се, че ще вземе да ти изфръкне брадавицата от напрежение.


Ти насра ли се от напъни, че си така спокойна:)))???:))))
Толкова си скучна, че ....ще заспа от досада....не си достоен противник, някаква мърла от блогбг....адската скука...ама се вреш де:))
По колко часа мислиш едно изречение и пак пишеш все едно и също...преписвай от някъде като не можеш да измислиш нищо свое...на бале фантастичната брадавица я знаем вече:)))
цитирай
36. анонимен - Дъра дъра анонимно, че ПО-ЛЕСНО:)))) ха ха
20.03.2012 14:04
анонимен написа:
блог.бг не е "за буквите".
тук е дакотска прерия, където и скунксове като али могат да си разнасят аромата.
лилави биволици, самоопределящи се, като бизонки Милка, произвеждат Ако, не шоколад.

бабикян, симпатична си, но явно в детството са ти пробутвали марципан, вместо шоколад.
китайска е много пъти, лилава опаковка.

цитирай
37. анонимен - Още ли си мислиш, че си много инте...
20.03.2012 14:30
Още ли си мислиш , че си много интересен и все без пари ще ти пускам гювеч и ще ти правя густо?
Свърши мой човек! За всяко нещо ще цакаш в актуална валута за деня.
Къщата ще си я оправя , когато ми върнеш парите, които ми открадна и ми изплатиш хонорарите , които ми дължиш.
Тогава ще ти се разплатя и за зъбите, за които никой не ти е ревал за съдействие и милост и би трябвало да не ти ги зачета за разход, но да видиш , че не съм мангалка по душа като тебе.
Външният ми вид въобще не ти влиза в работата, както и подробности от личния ми живот.
На фотографа, нали ти ще му платиш за фотосесията?
цитирай
38. анонимен - ТУК НЯМА МЪЖЕ:))) НА кой говориш анонимно????:)))))
20.03.2012 14:56
анонимен написа:
Още ли си мислиш , че си много интересен и все без пари ще ти пускам гювеч и ще ти правя густо?
Свърши мой човек! За всяко нещо ще цакаш в актуална валута за деня.
Къщата ще си я оправя , когато ми върнеш парите, които ми открадна и ми изплатиш хонорарите , които ми дължиш.
Тогава ще ти се разплатя и за зъбите, за които никой не ти е ревал за съдействие и милост и би трябвало да не ти ги зачета за разход, но да видиш , че не съм мангалка по душа като тебе.
Външният ми вид въобще не ти влиза в работата, както и подробности от личния ми живот.
На фотографа, нали ти ще му платиш за фотосесията?

цитирай
39. babikqn - What The Fuck?!
20.03.2012 15:44
анонимен написа:
Още ли си мислиш , че си много интересен и все без пари ще ти пускам гювеч и ще ти правя густо?
Свърши мой човек! За всяко нещо ще цакаш в актуална валута за деня.
Къщата ще си я оправя , когато ми върнеш парите, които ми открадна и ми изплатиш хонорарите , които ми дължиш.
Тогава ще ти се разплатя и за зъбите, за които никой не ти е ревал за съдействие и милост и би трябвало да не ти ги зачета за разход, но да видиш , че не съм мангалка по душа като тебе.
Външният ми вид въобще не ти влиза в работата, както и подробности от личния ми живот.
На фотографа, нали ти ще му платиш за фотосесията?

цитирай
40. becksss - 37. анонимен
20.03.2012 15:47
Много странно! Този коментар, дума по дума, съм го получавал и под мой постинг, но сега не помня кой точно, а и не ми се рови да търся. :))
Нямам представа дали Кетбалу и Никита са едно и също лице (или гъз - все тая!), но подозирам, че Никита е злобен модератор-чекиджия и в подкрепа на това твърдение, ето ви един коментар на въпросното нищожество под един мой вчерашен постинг:

"5. nikita6864 - .
19.03 14:21
Бекси, и сега, след като ти е баннат и този профил, кво ще правиш? Студът смразява ли кръвта ти вече?"

Уточнявам, че въпросният постинг под заглавие "blog.bg - сайтът на истинските експерти" го публикувах от другия си ник sins, понеже becksss е баннат от много време насам без никаква видима причина и всички мои запитвания към модераторския екип на сайта като как така съм баннат, защо и докога, си останаха глас в пустиня. Миналата година също имах наложен бан (признавам - напълно справедливо), но тогава ми беше отговорено незабавно на въпроса и след една седмица банът ми падна. А сега дори не ме удостояват с отговор, което ме навежда на някои мисли.
Може би е излишно да казвам, че почти веднага след коментара на Никитка, който ви представих по-горе, бе наложен бан и на другия ми ник - sins. Подчертавам, че в момента на получаване на този коментар в публикацията ми, бан все още нямах. Това, което ми прави впечатление, е, че потребителката Никита употребява минало свършено време в него, което за мен означава, че въпросната е в течение на нещата.
По въпроса за Кетбалу. Преди време публикувах тук едно лично съобщение на тази потребителка до мен, което беше, меко казано, шизофренични дрънканици на много болен човек. Тогава много хора, най-вече от обкръжението на въпросната Никита, ме нападнаха, обвинявайки ме в какво ли не, че публикувам тук ЛС-та. Това също ме навежда на някои мисли, но вие сте умни хора и сами можете да си направите изводите.
Мисля, че вече е крайно време малкото останали свестни хора тук, да вземем нещата в свои ръце и да разберем какво става.
цитирай
41. rustam - Я,
20.03.2012 16:03
днес по повод Първа пролет, кукОвиците са си направили гнездо при бабикян.

кукО-кукО....
цитирай
42. nikita6864 - .
20.03.2012 16:07
Бекси, ти си интелигентно копеле! Сигурна, че ще разгадаеш тази мистерия, подходяща за сюжет на мрачено-зловещ разказ.
цитирай
43. becksss - Рустам,
20.03.2012 16:08
не се бъзикай! Работата е много сериозна. :))
цитирай
44. becksss - Ники,
20.03.2012 16:10
nikita6864 написа:
Бекси, ти си интелигентно копеле! Сигурна, че ще разгадаеш тази мистерия, подходяща за сюжет на мрачено-зловещ разказ.

Имам сериозни подозрения, че ти си дърт, мазен шпендел, който лапа пишки и си плаща за това. Ти как мислиш - има ли вероятност това да е истина?
цитирай
45. poet - ама бекс,
20.03.2012 16:12
докато се обичахте с бабаеленица такива неща говореше ли й?
цитирай
46. becksss - poet
20.03.2012 16:14
И за теб имам сериозни подозрения, че си дърт, мазен шпендел, който лапа пишки и си плаща за това. Ти как мислиш - има ли вероятност това да е истина?
цитирай
47. nikita6864 - .
20.03.2012 16:17
Ейй, бекси, как само говориш за "мазни шпендели" и "пишки" - мед ти капе от устата...
цитирай
48. poet - бекс,
20.03.2012 16:17
а имаше ли подозрения, че бабаеленица е млада пичка?
цитирай
49. анонимен - becksss, ти да не се мислиш за ред...
20.03.2012 16:18
becksss,ти да не се мислиш за редовен, та правиш забележки на никита? яд те е,колко готино те бъзикаше, а ти скачаше като недозаклан петел. не се прави на умник,щом али ти е приятелка и си готов това блогово тищожество да защитаваш, не ми се хвали. нали не ти пукаше дали имаш бан или не? търчиш наляво надясно да рекламираш с линкове другия си блог,като умираш от желание да те помпат и да висиш на първа с откачените си разкази,плод на шизофреничен мозък.
цитирай
50. анонимен - Бекси как ще има подозрения, като ...
20.03.2012 16:23
Бекси как ще има подозрения, като бабаеленица му изпратила снимка на млада стегната цица?
цитирай
51. becksss - Вие тримата над мен,
20.03.2012 16:24
Мислите ли, че е възможно да сте трима дърти, мазни шпендели, които лапат пишоци и си плащат за това? А?
цитирай
52. анонимен - Охоо Рустам изпълзя:)) п. п. ...
20.03.2012 16:25
Охоо Рустам изпълзя:))

п.п. Буля ти Али
цитирай
53. becksss - Анонимен шпендел №49,
20.03.2012 16:28
приятели нямам в блога. А ти си мазен, дърт педераст, който лапа пишки и си плаща за това. Нали така?
цитирай
54. анонимен - Охоо дъртата бабичка изпълзя:)...
20.03.2012 16:29
Охоо дъртата бабичка изпълзя:))

п.п. щерка ти Мара
цитирай
55. анонимен - бекса се готви за рекорд на гинес. ...
20.03.2012 16:31
бекса се готви за рекорд на гинес. само от баби му става. баба еленица, баба гина и баба галя. завиждам му най-благородно.
цитирай
56. анонимен - приятели нямаш в блога
20.03.2012 16:31
becksss написа:
приятели нямам в блога. А ти си мазен, дърт педераст, който лапа пишки и си плаща за това. Нали така?


имаш бабички любовници, които ебеш виртуално.
цитирай
57. becksss - Анонимни с номера 55 и 56,
20.03.2012 16:34
според проучване на НЦИОМ, вероятността аз да имам бабички любовници е около милион и 250 хиляди пъти по-малка от вероятността вие да сте мазни лайняри.
цитирай
58. анонимен - бекси, мацко,
20.03.2012 16:38
още ли се чудиш защо си баннат? с този цветист и сдържан език даже коментари трябва да ти забранят!
цитирай
59. анонимен - becksss
20.03.2012 16:39
ама блъскаше чикии на бабаеленицината снимка, м? гот ли беше, я кажи?
оня чикиджия от разказа ти ти ли си?
цитирай
60. nikita6864 - .
20.03.2012 16:39
Бекси, бъди внимателен - системната геронтофилия, води до некрофилия!
цитирай
61. анонимен - ebeksss
20.03.2012 16:41
според едно проучване бекс си е контузил ръката докато гледал снимката на гинка.
цитирай
62. becksss - Много ме кефите анонимните.
20.03.2012 16:42
Вие сте антропоморфни амеби.
№58, кажи ми - ти мазен лайняр ли си или мазен шпендел, който обича да си плаща, за да духа?
цитирай
63. анонимен - Тя не беше ли малоумното ми внуче???:))))
20.03.2012 16:44
анонимен написа:
Охоо дъртата бабичка изпълзя:))

п.п. щерка ти Мара

цитирай
64. анонимен - Още не мога да схвана какъв ти е пр...
20.03.2012 16:45
Още не мога да схвана какъв ти е проблема?
цитирай
65. анонимен - нов, безпаричен антропохабитус
20.03.2012 16:45
коя е баба Галя?
цитирай
66. анонимен - Бульо,
20.03.2012 16:48
allly написа:
анонимен написа:
Охоо дъртата бабичка изпълзя:))

п.п. щерка ти Мара



имаш щерка на годините на Мара. А за приятелите на сина ти си баба му. Така те наричат децата.
цитирай
67. анонимен - Е как да се махна от тук, такава зо...
20.03.2012 16:48
Е как да се махна от тук, такава зоологическа градина от анонимни животни никъде няма, нали бекс?:))))) Виж как драпат и водят война с нас....подскачат и се пънкат, но само скрити от дупката..там е сигурно че няма да бъдат размазани:)))

Никитка не звучи ли като мека китка?:)) Т.е шпендел, има нещо в това име , подозирам шпенделия:))
цитирай
68. анонимен - Ииииииии как го измисли това, леле колко си умен:)))))))))))))))))))))))))))
20.03.2012 16:49
анонимен написа:
allly написа:
анонимен написа:
Охоо дъртата бабичка изпълзя:))

п.п. щерка ти Мара



имаш щерка на годините на Мара. А за приятелите на сина ти си баба му. Така те наричат децата.

цитирай
69. анонимен - Баба Деспа!
20.03.2012 16:49
анонимен написа:
коя е баба Галя?

цитирай
70. анонимен - бекси,
20.03.2012 16:50
започна да зацикляш. само едно изречение формулираш от час насам. почини си, съвземи се и после започвай с чекиите.
цитирай
71. анонимен - Пише ти го в ЕГН-ТО
20.03.2012 16:51
allly написа:
анонимен написа:
allly написа:
анонимен написа:
Охоо дъртата бабичка изпълзя:))

п.п. щерка ти Мара



имаш щерка на годините на Мара. А за приятелите на сина ти си баба му. Така те наричат децата.


цитирай
72. анонимен - Маразова не само аз събирам и при...
20.03.2012 16:52
Маразова не само аз събирам и привличам ИДИОТИ:))))))))))Направо гъмжи от буболечки, естествено АНОНИМНИ:)))))
Баба съм, ама ми отива:Ррр А мара е доста смешна внучка на 26:)))
цитирай
73. анонимен - Така ли пише в ЕГН-то:)) Ха ха ей м...
20.03.2012 16:53
Така ли пише в ЕГН-то:)) Ха ха ей много сте умни, като малки сиви мишки цвър цвър:))) Всяка баба би била щастлива поне малко да прилича на мен:)))
цитирай
74. анонимен - Гина лудата от Ловеч пак ли не бло...
20.03.2012 16:53
Гина лудата от Ловеч пак ли не блогерства?
цитирай
75. анонимен - Анонимния ти пак ли се изказваш а...
20.03.2012 16:54
Анонимния ти пак ли се изказваш анонимно?:)) Що така, да не те е страх да ти видим ЕГН и муцунката:))
цитирай
76. анонимен - БАбикян що не им УСЛОЖНИШ ЖИВОТЕЦА ...
20.03.2012 16:55
БАбикян що не им УСЛОЖНИШ ЖИВОТЕЦА като ограничиш АНОНИМНИТЕ БЪЛХИ:))))) хихихихихих скок, стигна до коляното ми:))
цитирай
77. анонимен - Мани я Гина. Тя умира да е център на ...
20.03.2012 16:57
Мани я Гина. Тя умира да е център на внимание. Хич не я интересува с какъв знак е то.
цитирай
78. анонимен - мани бе анониния, как да станеш ц...
20.03.2012 16:59
мани бе анониния, как да станеш център на каквото и да било, като си просто никой:))) А да извинявай, скърцаща бълха си....:)))
цитирай
79. анонимен - скок, стигна до коляното ми
20.03.2012 17:03
allly написа:
мани бе анониния, как да станеш център на каквото и да било, като си просто никой:))) А да извинявай, скърцаща бълха си....:)))


една лилава бълха!
цитирай
80. анонимен - Дадох ти възможност да ме ограни...
20.03.2012 17:04
Дадох ти възможност да ме ограничиш, че чак у дома смърди розовата ти дрисня?
Сложи си тапа на гъза моля те!
цитирай
81. анонимен - Всички АНОНИМНИ подарявам ви един ...
20.03.2012 17:04
Всички АНОНИМНИ подарявам ви един виртуален _)_ да си го дъвчете до утре:))
Лека вечер и умната с дъвкането, да не си прехапете езиците, че без език няма да има с какво да облизвате гъзовете на хейтърите:)))
цитирай
82. анонимен - али, никакви мозъчни гънки не са ти ...
20.03.2012 17:10
али, никакви мозъчни гънки не са ти останали. слава богу, че малоумието не е заразно. в противен случай се налага да се безпокоя за бъдещето на българите.
цитирай
83. rustam - Струва ми се,
20.03.2012 18:00
че неблогърката Гинка се опитва да раздава команди на домакинята.
В смисъл, да забрани анонимните, понеже те яко я карат да "пали моторетката4
По всичко личи, че бабикян, като една печена блогърка, просто не отразява интимните желания на алли.
цитирай
84. wasteland - хахахах какви неща в тези блогове ...
20.03.2012 18:09
хахахах какви неща в тези блогове :)

баси махленските клюкарски истории :)))
цитирай
85. elinora - Въй, то тези коментари нямат прочитане! :)))
20.03.2012 19:40
Ели, честита първа пролет! :)

пп честита и на Никита и на Рустам :)
цитирай
86. babikqn - ЧЕСТИТА! САМО СЛЪНЦЕ , Ели!
20.03.2012 20:00
elinora написа:
Ели, честита първа пролет! :)

пп честита и на Никита и на Рустам :)

цитирай
87. анонимен - ...
20.03.2012 21:09
КЪЛНА СЕ В ПАМЕТТА НА БАБА МИ ПЕНКА, НЯКОЙ ПАК Е ПИСАЛ ВМЕСТО МЕН!!!
ДА ПУКНА АКО ЛЪЖА!!!
ВНУЧЕТО МИ ЗНАЕ КОДА ЗА БЛОГА И ПИШЕ ВМЕСТО МЕН!!!
цитирай
88. анонимен - Рустаме каквото и да правя все ми ...
20.03.2012 21:10
Рустаме каквото и да правя все ми отива:)) А ти ще си останеш един увиснал мрънкорещ дъртак:)))
Като каза моторетка, може би събота ще покарам един пистов мотор, ако искаш ще се снимам да видиш какво е истинска моторетка, това тук е само блог, но не е лилав:))

п.п. Един твой съмишленик тайно зад гърба ти иска да се сдобрява с мен и ме кани на среща, но можеш да си спокоен, че няма да му ПОЗВОЛЯ ДА ТЕ ПРЕДАДЕ:))) Ще си остане твой завинаги:))
цитирай
89. анонимен - Не се нерви, не си сама в блога, имаш себеподобни:))) Много сте:))
20.03.2012 21:20
ket1baloo написа:
КЪЛНА СЕ В ПАМЕТТА НА БАБА МИ ПЕНКА, НЯКОЙ ПАК Е ПИСАЛ ВМЕСТО МЕН!!!
ДА ПУКНА АКО ЛЪЖА!!!
ВНУЧЕТО МИ ЗНАЕ КОДА ЗА БЛОГА И ПИШЕ ВМЕСТО МЕН!!!

цитирай
90. анонимен - ...
20.03.2012 21:24
МИЛИ ХОРА, АЗ НАЛИ ВИ КАЗВАХ, ЧЕ ИЗОБЩО, АМА ИЗОБЩО НЕ СЪМ ДОБЪР ЧОВЕК:)
цитирай
91. анонимен - ДО N90
20.03.2012 21:26
АМА КАК ТАКА ЖИВОТНО, БЕ, СКЪПИ/СКЪПА???
ЧЕ АЗ ДОРИ П.ТКАТА СИ АРОМАТИЗИРАМ....
ДА МИ ПРАВИ БАТЕ АКСЕЛ ОРАЛЕН СЕКС...
ХА ХА ХА
цитирай
92. анонимен - ...
20.03.2012 21:28
АЙДЕ ПЪК ОТ ДОГОДИНА НОВ ПАПА, НОВ КЪСМЕТ...
И САН ПИЕТРО ПОД НАЕМ!:)
цитирай
93. saadi - Честита пролет на всички !:-))
20.03.2012 21:36
И нека дори хейтърите като Гинка и Кет1балоо да спрат да живеят в нета и да излязат като нас , реалните хора , сред истинския живот и да се забавляват .
цитирай
94. анонимен - Този виц беше добър:) мерси:)
20.03.2012 21:43
saadi написа:
И нека дори хейтърите като Гинка и Кет1балоо да спрат да живеят в нета и да излязат като нас , реалните хора , сред истинския живот и да се забавляват .

цитирай
95. анонимен - ...
20.03.2012 21:47
ХА ХА ХА
НЕ МОЖЕТЕ ДА МЕ ИЗКАРАТЕ ОТ БЛОГА:)
АЗ В НЕГО ЧУКАМ, В НЕГО ГОТВЯ, В НЕГО РАЖДАМ ДЕЦА, НАЛИ?:)
И В НЕГО СЕ ЗАБАВЛЯВАМ...
С ОЛИГОФРЕНИ КАТО ВАС...
БЛАГОДАРЕТЕ СЕ ЗА МАЛКОТО АКЪЛ, КОЙТО ВИ СНАСЯМ...
И АКТИВНО СЕ ОПИТВАЙТЕ ДА МЕ ОМАСКАРИТЕ!!!
УСИЛИЯТА ВИ ЩЕ СЕ УВЕНЧАЯТ С НЕБИВАЛ УСПЕХ:)
В КУЧИЯ Г.З:)
цитирай
96. анонимен - ...
20.03.2012 21:48
ЛЕЛЕ, НЕ ЗНАЕХ, ЧЕ СЪМ СЕ ИЗДИГНАЛА ДО РОЛЯТА НА ХЕЙТЪР!:)
цитирай
97. анонимен - ...
20.03.2012 21:53
ЛЕКА НОЩ!
АЗ ОТИВАМ ДА ПРАВЯ СЕКС С ПРЕКРАСНИЯ СИ МЛАД МЪЖ...
БЕЗ ДА ПЛАЩАМ:)
цитирай
98. saadi - Явно палавото внуче на блогърката ket1baloo
20.03.2012 22:00
е страстен гей , който ни съобщава , че му предстои безплатен сексуален контакт с млад мъж .
цитирай
99. bale8 - Е, може ли тая кет1балоо да пише такива простотии?!
20.03.2012 22:39
Ми тя е ебати простакесата.
цитирай
100. анонимен - Др. Димитрова знае как се овладяват
21.03.2012 05:38
непослучни пациенти! :))))))))))))
цитирай
101. mar866 - хахаххаа:))))
17.04.2012 12:35
Бабикянке, за сефте се отбих в блога ти, па то било много сеирджийско тука;)))
каква е тая Кетбалу, аз що не съм я засичала?

най ме кефи Саадито обаче;)))) другите ги пуснах по диагонала...
цитирай
102. mar866 - ...
17.04.2012 12:45
хм, погледнах й блога, мяза ми на лудата Гуда (джиспот, принцесата, гудбай...и т.н. с всички знайни и незнайни никове)

не се занимавай с нея, тя не е у ред:(((((
цитирай
103. анонимен - payday loans online 821 14822
18.10.2012 15:08
[url=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#10164]payday loans online[/url] - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#9997>payday loans online</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#9515 payday loans online
цитирай
104. анонимен - buy viagra online 838 14180
18.10.2012 20:30
[url=http://buyviagraonlinemall.com/#6823]buy viagra[/url] - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#16480>buy viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#15628 buy viagra online
цитирай
105. анонимен - viagra online 569 19949
19.10.2012 05:37
[url=http://buyviagraonlinemall.com/#3515]buy viagra[/url] - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#16403>buy viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#12103 generic viagra
цитирай
106. анонимен - cheap generic levitra 14654
20.10.2012 05:03
[url=http://orderlevitrahere.com/#tdioo]levitra online without prescription[/url] - <a href=http://orderlevitrahere.com/#ouuri >generic levitra</a> , http://orderlevitrahere.com/#zzyap order levitra
цитирай
107. анонимен - cialis without prescription 12304
20.10.2012 07:37
[url=http://ordercheapcialishere.com/#onmbg]buy cialis[/url] - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#fmwmr >buy cialis</a> , http://ordercheapcialishere.com/#lspal buy cialis online
цитирай
108. анонимен - buy kamagra 100mg 13212
20.10.2012 21:03
[url=http://orderkamagranow.com/#qppdu]cheapest kamagra[/url] - <a href=http://orderkamagranow.com/#ewloz >cheap kamagra</a> , http://orderkamagranow.com/#cyxgx cheap kamagra
цитирай
109. анонимен - buy viagra 11407
22.10.2012 00:53
[url=http://ordercheapviagrahere.com/#phhfc]cheap generic viagra[/url] - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#ynbcp >viagra 50 mg</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#mvyaz viagra online
цитирай
110. анонимен - generic viagra 6784
24.10.2012 04:56
[url=http://viagrastorehere.com/#isfrc]generic viagra[/url] - <a href=http://viagrastorehere.com/#ibjqd >buy viagra</a> , http://viagrastorehere.com/#taqpr viagra online
цитирай
111. анонимен - generic cialis 311 5729
24.10.2012 06:07
[url=http://buycialisonlinesafe.com/#20497]generic cialis[/url] - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#19045>generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#12009 cialis online
цитирай
112. анонимен - payday loans 475 871
24.10.2012 06:34
[url=http://paydayloansveryquickly.com/#18913]payday loans[/url] - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#7320>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#8359 payday loans
цитирай
113. анонимен - generic kamagra 12747
24.10.2012 07:25
[url=http://kamagrastorehere.com/#spzty]generic kamagra[/url] - <a href=http://kamagrastorehere.com/#wlcjt >buy kamagra online</a> , http://kamagrastorehere.com/#ojprl buy kamagra
цитирай
114. анонимен - levitra 20 mg
24.10.2012 11:28
If you want to buy levitra use keywords [url=http://onlinelevitrabuy.com/#9047]buy levitra[/url], <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#1112>buy cheap levitra</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#5577 online
цитирай
115. анонимен - cheap levitra online
24.10.2012 14:33
If you want to buy levitra use keywords [url=http://onlinelevitrabuy.com/#4332]cheap levitra online[/url], <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#1485>order levitra</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#8860 online
цитирай
116. анонимен - buy cialis online 17441
24.10.2012 20:44
[url=http://cialisstorehere.com/#dicdh]cialis online[/url] - <a href=http://cialisstorehere.com/#jlfgy >buy cialis</a> , http://cialisstorehere.com/#tuaua cheap cialis
цитирай
117. анонимен - bad credit payday loan 6551
28.10.2012 11:45
[url=http://badcreditloanhere.com/#eguqj]bad credit payday loan[/url] - <a href=http://badcreditloanhere.com/#thsxt >payday loan online</a> , http://badcreditloanhere.com/#vpcys payday loan online
цитирай
118. анонимен - fast cash advance payday loans 7086
28.10.2012 12:54
[url=http://fastcashloanshere.com/#lfqhc]payday loans[/url] - <a href=http://fastcashloanshere.com/#yqrkg >payday loans</a> , http://fastcashloanshere.com/#qtamr advance payday loans
цитирай
119. анонимен - buy levitra online 17544
03.11.2012 02:26
[url=http://ordercheapgenericlevitrahere.com/#xpuxy]buy levitra[/url] - <a href=http://ordercheapgenericlevitrahere.com/#sxvxi >cheap levitra</a> , http://ordercheapgenericlevitrahere.com/#dqpdn cheap levitra
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: babikqn
Категория: Рецепти
Прочетен: 97251
Постинги: 14
Коментари: 293
Гласове: 406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930