Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2012 12:01 - модераторите!
Автор: babikqn Категория: Рецепти   
Прочетен: 19568 Коментари: 53 Гласове:
12



:) (ново) чета ти, чета ти анонимните коментари, в които няма и грам истина за твое голямо нещастие:)
но, скоро няма да си в състояние да ги пишеш, защото ще се удавиш в лайната си:)))

Изпратено: 11:30 От: ket1baloo

Изтрий | Отговор

ДО КОГА? В момента съм на химиотерапия в болница! До кога ще получавам съобщения от този потрепител? Колко да ви пиша? не съм влизала вече седмица в блога, а имам 12 съобщения със същите клетви. Ще се разправяме. Явно, кетбалу ве човек на модераторите, нямам обяснение, че още нищо не са направили!



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. babikqn - :) (ново) negrite ne me e. . . :)...
23.04.2012 12:03
:) (ново)
negrite ne me e...:)
prawih sex s myva mi, kojto e dosta po-dobyr dori ot tqh:)
a ti znae6 li kakwo e anus praeter?:)
skoro 6te uznae6:)
dosta miri6e:)

Изпратено: 22.04 14:15 От: ket1baloo
Изтрий | Отговор
цитирай
2. indura - Ама много си чудна.
23.04.2012 12:07
Личните са си лични, триеш ги и готово.
ако публично в кооментар те обиди, тогава егадно.
триеш я и толкова.
цитирай
3. анонимен - Това нали не е някаква игра? Истина ...
23.04.2012 12:08
Това нали не е някаква игра? Истина ли е, че сте в тежко здравословно състояние?
Защото знам как се оправят криви гвоздеи!
цитирай
4. babikqn - Не искам да получавам
23.04.2012 12:15
клетви от никого! Това е тормоз над и без това болен човек, не разбирате ли, че психиката е важна! Модераторите да вземат мерки, защото няма да оставя нещата ТАКА! те самите ми се подиграват!
Не познавам кетбалу и не знам, за кого ме взима, но...клетвите и ми действат не добре!
цитирай
5. indura - Виж сега.
23.04.2012 12:20
Всички знаят, че Кетбалу е психично болна. Пиши молба до Инвестор да я баннат по ай пи и да не може да коментира и праща лс.
цитирай
6. анонимен - Късмет, момиче мило!
23.04.2012 12:23
Здраве и късмет. Скоро ще се срещна с г-н Здравков и ще обсъдим и тези проблеми.
Хойде, оздравявай, че ни чакат разни добри преживявания с Хиената. Стискаме ти палци с Широк и Грозен!
цитирай
7. анонимен - Защо приказваш така? Въпросната е стар блогър и лична позната на Рустам и Полигор
23.04.2012 12:25
indura написа:
Всички знаят, че Кетбалу е психично болна. Пиши молба до Инвестор да я баннат по ай пи и да не може да коментира и праща лс.

И по тази причина си е съвсем нормална. По техните критерии, де.
цитирай
8. babikqn - катанчо,
23.04.2012 12:27
благодаря, надявам се, скоро пак в същия състав някъде на теферич да излезем;))
Писах сума ти писма до модераторите и съм изумена, че си траят, явно, тайно се подхилкват! На срещата със Здравко бих дошла и аз да го погледна в очите!
цитирай
9. babikqn - indura
23.04.2012 12:33
и кво ся , аз съмвиновна, така ли? Че трябва да търпя тормоза на на тази жена? като е луда, дай да и ръкопляскам ли? Знаеш ли, колко писма съм изпратила до инвестор бг. а? А съм виновна, чче го споделям, така ли? Няма думи..
цитирай
10. indura - Не казвам че си виновна.
23.04.2012 12:35
Права си, но пак ти казвам - защо й обръщаш внимание, като е ненормзална!
цитирай
11. mar866 - :(((
23.04.2012 12:38
хм, какви са тези идиотщини, бре!!! чак не мога да повярвам:(((

Ели, ако това е истина (за здравословното ти състояние) - късмет, вяра, позитивизъм и сила, те лекуват всичко...
а на анонимните и разни кетбалЪци, просто игнор...
цитирай
12. babikqn - :))
23.04.2012 12:39
Спок, душа, такова кат мен лесно се не дава:)))
Благодаря, сладурано!
цитирай
13. babikqn - а защо
23.04.2012 13:19
аз да си трия профила? не раабирам, това ли е целта - да си изтрия профила? Най-много ли преча/ кому?
цитирай
14. анонимен - Изобщо не влизай от този профил, ...
23.04.2012 13:26
Изобщо не влизай от този профил, направи си нов и няма да знае на кой да пише;)) И без това си нередовна от всекъде:))))) Затрудни я...тя и на мен пише, но докато разбере коя съм пак и аз вече съм с нов профил...:РРРрр.......тия дни нещо срещичка?!?!?!?
цитирай
15. darcy - Блогерката Кетбалу е всеизвестно болна
23.04.2012 13:36
Не знам защо толкова хора се вълнуват от писаниците й, очевадно е, че не е наред. Едва ли знае на кого точно пише. Не й чети съобщенията щом ти влияят.
Пък и в края на краищата клетвите се връщат, така че който ги отправя да му мисли.
цитирай
16. анонимен - Приоритет ти е оздравяването. Другото е бош лаф работа.
23.04.2012 14:01
babikqn написа:
благодаря, надявам се, скоро пак в същия състав някъде на теферич да излезем;))
Писах сума ти писма до модераторите и съм изумена, че си траят, явно, тайно се подхилкват! На срещата със Здравко бих дошла и аз да го погледна в очите!

А, ние ще се гледаме в очите със Здравков.
цитирай
17. babikqn - ВЕДНАГА, щом мога!!!! Али!
23.04.2012 14:35
alllyalllyallly написа:
Изобщо не влизай от този профил, направи си нов и няма да знае на кой да пише;)) И без това си нередовна от всекъде:))))) Затрудни я...тя и на мен пише, но докато разбере коя съм пак и аз вече съм с нов профил...:РРРрр.......тия дни нещо срещичка?!?!?!?

цитирай
18. анонимен - Добре:))) Някоя вечер....:) И без джолани вече:)
23.04.2012 14:56
8. babikqn - ВЕДНАГА, щом мога!!!! Али!
14:35
alllyalllyallly написа:
Изобщо не влизай от този профил, направи си нов и няма да знае на кой да пише;)) И без това си нередовна от всекъде:))))) Затрудни я...тя и на мен пише, но докато разбере коя съм пак и аз вече съм с нов профил...:РРРрр.......тия дни нещо срещичка?!?!?!
цитирай
19. mar866 - !!!
23.04.2012 15:01
babikqn написа:
Спок, душа, такова кат мен лесно се не дава:)))
Благодаря, сладурано!


такава те искам - СИЛНА!!!! успех!!!
и не си трий профила, понякога блогът действа и положително, зависи с кого се обграждаш, останалите - ДГД, те си знаят;))))

Дарси е права, не ги чети, направо трий - аз така правя...не отварям никакви ЛС-та и напоследък значително намаляха, да не кажа - съвсем залипсваха;)))
цитирай
20. анонимен - Що за джоланофобия ви е подгонила?:-)))))))
23.04.2012 16:33
19. alllyalllyallly - Добре:))) Някоя вечер....:) И без джолани вече:)
alllyalllyallly написа:
8. babikqn - ВЕДНАГА, щом мога!!!! Али!
14:35
alllyalllyallly написа:
Изобщо не влизай от този профил, направи си нов и няма да знае на кой да пише;)) И без това си нередовна от всекъде:))))) Затрудни я...тя и на мен пише, но докато разбере коя съм пак и аз вече съм с нов профил...:РРРрр.......тия дни нещо срещичка?!?!?!

цитирай
21. elinora - Ели,
23.04.2012 18:50
не обръщай внимание на глупостите! Виж колко много хора ти изпращаме положителната си енергия! Всичко ще е наред при теб, вярвам в това! :)*
цитирай
22. анонимен - Моето мнение е, че е крано време това пространство да се освободи
23.04.2012 18:57
от психопати и луди. Според мен това е задължение на модераторите.
цитирай
23. sartorium - Ели , гледай си здравето и дано се оправи всичко .
23.04.2012 20:06
Майната им на разни психопати по блогове и форуми .
Обърни внимание на хората , които харесваш и те харесват , а не на непознати откачалници от нета .
Стискам ти палци .
цитирай
24. анонимен - да, и аз те съветвам да се оплачеш на Инвестора...
23.04.2012 20:31
така ще те засекат откъде ми пишеш гадостите си и ще прекъснем веднъж завинаги гадния ти тормоз.
за човек на химиотерапия си позволяваш доста злоба и то към човек, за когото нямаш никаква представа.
и имай предвид, че тормозът, който се опитваш несполучливо да ми организираш, започна след като ти се ИЗВИНИХ за случайно изтрит коментар.
не съм сигурна от какво си sick, но определено някой наистина те е проклел заради глупостта, нахалството и простотията ти.
но не обвинявай мен. търси в близкото обкръжение, защото съм сигурна, че ДОСТА ХОРА ТЕ МРАЗЯТ.
цитирай
25. анонимен - До колкото знам, ти си имала същото поведение към друга болна жена.
23.04.2012 20:49
mar866 написа:
хм, какви са тези идиотщини, бре!!! чак не мога да повярвам:(((

Ели, ако това е истина (за здравословното ти състояние) - късмет, вяра, позитивизъм и сила, те лекуват всичко...
а на анонимните и разни кетбалЪци, просто игнор...

Как спиш сега?
цитирай
26. babikqn - нали виждате
23.04.2012 21:40
на кАКВО съм подложена? И ме убеждава, че АЗ я тормозя!
сега имам още съобщения от въпросната....жена. Къде гледа инвестор? ЗАБАВЛЯВА СЕ НА МОЙ ГРЪБ?
КЕТБАЛУ, какво искаш от мен/? аз не съм анонимна,който трябва-знае коя съм.
А тьl Гюльчатай /кетбалу/ покажи личико, или не ти стиска.
цитирай
27. анонимен - луда е кетбалу, зарежи я!
23.04.2012 22:01
луда е кетбалу, зарежи я!
цитирай
28. анонимен - Абе, Кет,каквато си там, що не се къшнеш?
23.04.2012 23:29
ket1baloo написа:
и отново гуднайт!:)

Иди при Пулигор и го играй негова муза. И без това го е закършил от към женско внимание. Спретнете с Лидис 1 харем и го ощастливявайте!
цитирай
29. анонимен - Абе, педофил, що не ходиш да си дърпаш увисналия пишок, а висиш в блога, м?
23.04.2012 23:51
katana написа:
ket1baloo написа:
и отново гуднайт!:)

Иди при Пулигор и го играй негова муза. И без това го е закършил от към женско внимание. Спретнете с Лидис 1 харем и го ощастливявайте!

цитирай
30. анонимен - Намерих в интернет нещо, което идеално приляга за Кетбалу!
23.04.2012 23:58

Блогът на един психар-хейтър
Tikvenik's blog

* Начало
* За мен
* Коментари
* Торенти
* Конвертори
* Думи

« Искам да съм циганин (Молба)
Трите твърдения на епикурейците и защо аз съм атеист »
Хейтър

Поредните ми тегави послания, пореден жалък опит за творчество…пак псевдостихове…ако продължава така май най-добре да си закрия блога и да се правя на предрусало АРТ чикирики A.K.A. тъп селски бек, страдащ от липса на синхрон между крайниците и такт в мислите.

Хейтър – 04.10.2011

Аз съм хейтър да,
не подливам аз вода,
не лицемернича с вас,
да това съм аз.
Гаден, прям и груб,
долен, прост и темeрут.
Да, аз може и да съм прасе,
но пък то е от сърце.
Омразата е трудна и епична,
но пък е дълбока, честна и логична.
Няма аз очите да затворя,
няма сладки приказки да ви говоря.
Ще бъда аз глупака сред цветята,
ще бъда изгрева насред Луната,
ще бъда божии глас в ушите,
ако трябва даже на глупците.
Омразата развива интелекта,
съжалявам, но не съм от ваш’та секта,
стига евтини послания,
време е за силни изпитания.
Омразата за мене е водата,
и въздуха и светлината,
а на вас “добрите”
казвам… вие просто спите.

Тя не е единствената в тая кочина
цитирай
31. анонимен - Кофти те е фанала, дет се вика,
24.04.2012 04:29
на къси пасове :-P
цитирай
32. babikqn - май себе си е подфанала, а не мен. ...
24.04.2012 07:10
май себе си е подфанала, а не мен. всичко се връща. на мен за нещо ми се върнало...и на нея ще и дойде в семейството..... вечен кръговрат.
цитирай
33. balkanec - Седят си на ушите от Инвестор
24.04.2012 08:21
indura написа:
Всички знаят, че Кетбалу е психично болна. Пиши молба до Инвестор да я баннат по ай пи и да не може да коментира и праща лс.


Изглежда им харесва да гледат сеир - нали не е на техен гръб.
Явно в Блогбг заплахите и простотията се толерират.
Затова и заприличва на клозет в който на много хора вече не им се влиза.

Интересно дали щеше да е така, ако някой заплашваше и кълнеше някой от модераторите?

Че Кетбалу е изперкала е ясно, обаче вината е и на модераторите - и те ли са луди?
цитирай
34. balkanec - В нормален блог-портал просто нямаше да търпят такова нещо
24.04.2012 08:59
В Инвестор явно са си дървета.
цитирай
35. анонимен - Хич да не ти дреме, психичноболни ...
24.04.2012 10:04
Хич да не ти дреме, психичноболни думи са само...не може да те нарани наистина, само те дразни...!
Знам, че когато човек е зле със здравето приема всичко по- засилено, но в края на краищата кетбалу е фейк и то с отклонения...да и се обръща внимание е наивно, а колко е жена кой знае, колкото санико е жена....психарията и е явна , може би най- явно изразената в този сайт..майната и!
Ей кетбалу я ми пиши на мен, да те ощастливя както аз си знам....:)
А някои от вас доброжелатели сте толкова лицемерни, че по- добре да си замълчите....фейкове тормозят, фейкове желаят добро...да бе да...че не съм виждала злоба достойна да убие и слон точно от такива доброжелатели!!!



п.п. Няма джоланофобия, просто като се сетя и ....не искам да виждам такова..!!!Катана очертават ми се свободни дни скоро, смятам да ги заемем със същия състав на торта, бира, узаки....или каквото и да е, пък и имаме причина и ти и Елена да си направим събрание и да поканим Оня човек на дебат:))) Може да ви заведа някъде на Природа...:)
цитирай
36. babikqn - Утре ме изписват.
24.04.2012 11:54
до 15ти съм свободна! ДЖОЛАН повече НЕ:))))

ще се доуговорим нещо.
цитирай
37. mar866 - До колкото знам, ти си имала същото поведение към друга болна жена.
24.04.2012 12:28
katana написа:
mar866 написа:
хм, какви са тези идиотщини, бре!!! чак не мога да повярвам:(((

Ели, ако това е истина (за здравословното ти състояние) - късмет, вяра, позитивизъм и сила, те лекуват всичко...
а на анонимните и разни кетбалЪци, просто игнор...

Как спиш сега?


Катане, хайде не ми се ври в полезрението, както аз не се навирам в твоето. Това "До колкото знам" (само да вметна, че се пише "доколкото") щом го знаеш от приятелката си Гина, всички могат да преценят, що за знаене е. И ДА!, спя си съвсем спокойно, защото, тази жена, болна или не и сега да стане от гроба, ще й кажа същите думи. За мен, такава жена, която беше домъкнала/регистрирала двете си дъщери - на 12 и 13 години (тогава) във Френдс.бг, за да могат дърти, изкукали старци-мераклии като тебе да им пишат гадости, за мен не е майка, а боклук!
Не ме забърквай в интригите си, да не си отварям устата, разбра ли? И помни, след мен, Дарси, Бале, Елена, Турбото, Панто, Рустам...и да не изброявам останалите, наред си ти - ще имаш "удоволствието" да се радваш дълго време на "приятелството" на баба ми Гина.
цитирай
38. mar866 - пп.
24.04.2012 12:30
Ели, извини ме...
цитирай
39. balkanec - Ти си живия пример :)
24.04.2012 15:17
ket1baloo написа:
и на т'ва ,,ще й се върне,, ние българите му викаме ,,трай коньо за зелена трева,,:)


как се връща - болен мозък... :)
От какво си изтрещяла така жалко? От това че не ти се е връщало ли :)
Малко ти е обаче.
Опсихарването те дебне зад ъгъла, нали знаеш?
цитирай
40. анонимен - :)
24.04.2012 15:38
да да беше толкова просто, мон ами:) като при другаря сталин:)
мен вече нищо не ме дебне. теб те дебнат неизброимо много нощи като последната, скъпи:)
цитирай
41. анонимен - :)
24.04.2012 15:39
и не се хАби да ми пращаш лични. не ги отварям даже, камо ли да ги чета:)
лека нощ!:)
цитирай
42. анонимен - Марио ти си абсолютна мърша!! И след ...
24.04.2012 15:43
Марио ти си абсолютна мърша!! И след смъртта и я оплю.........долна твар !!!!
Да долна и проста и лъжкиня!!! Ти затова си приятелка само с простаците тук...ДЕМ!!!
цитирай
43. анонимен - Разтреперих се от страх пред тази страховита чета.
24.04.2012 16:51
mar866 написа:
katana написа:
mar866 написа:
хм, какви са тези идиотщини, бре!!! чак не мога да повярвам:(((

Ели, ако това е истина (за здравословното ти състояние) - късмет, вяра, позитивизъм и сила, те лекуват всичко...
а на анонимните и разни кетбалЪци, просто игнор...

Как спиш сега?


Катане, хайде не ми се ври в полезрението, както аз не се навирам в твоето. Това "До колкото знам" (само да вметна, че се пише "доколкото") щом го знаеш от приятелката си Гина, всички могат да преценят, що за знаене е. И ДА!, спя си съвсем спокойно, защото, тази жена, болна или не и сега да стане от гроба, ще й кажа същите думи. За мен, такава жена, която беше домъкнала/регистрирала двете си дъщери - на 12 и 13 години (тогава) във Френдс.бг, за да могат дърти, изкукали старци-мераклии като тебе да им пишат гадости, за мен не е майка, а боклук!
Не ме забърквай в интригите си, да не си отварям устата, разбра ли? И помни, след мен, Дарси, Бале, Елена, Турбото, Панто, Рустам...и да не изброявам останалите, наред си ти - ще имаш "удоволствието" да се радваш дълго време на "приятелството" на баба ми Гина.

Най-вече от Пантелеев и Рустам ме е страх. Пък и си отвори устата. :-))))) Може да имаш прелестни кариеси.
цитирай
44. анонимен - Само който не е бил болен от рак не ...
24.04.2012 17:13
Само който не е бил болен от рак не може да разбере какво е да живееш от ден за ден...и всяка дума от всеки се забива като пирон в главата...
Елена искрено се надявам да се оправиш защото нямаш друг избор! Нищо не ти се връща, заяждала си се, какво от това, лошо на никой не си направила, не си внушавай такава вина! Ако се връщаше лошотията мара да е умряла до сега от 5-6 болести...
Оправяй се ! Искам те здрава , може да се караме да се бием, ако искаш, но да си здрава!!! Знаеш през какво минах, и все още минавам!!! !!! !!!!!!
А фалша в загрижеността на мара е зашеметяващ!!! Да взема да и се извиня за това, че е добра с теб(знам защо) а беше гадна и долна с Маринела! Помниш ли как хиената даде кръв...никой не отказа помощ, само тази мърша Тара- мара я обиждаше.........и защо? Изтъкнатите в ненормалния и коментар факти са ЛЪЖА! Всеки който беше тогава във френдс помни! След осирането и след смъртта и , тази съдийка на чужди деца и майки се изтри и я нямаше над година...сега пак се е развилняла.....майната им на всички курвета от нета като мара!
цитирай
45. анонимен - А така, Ели! Да оздравяваш! Това е заповед!
24.04.2012 18:00
Всички ти мислим доброто!
цитирай
46. анонимен - Панаир за душата!
25.04.2012 04:16
Някои са доста добри бих признал, мухахахахахаааааа...
цитирай
47. mar866 - Панаир за душата!
25.04.2012 12:59
анонимен написа:
Някои са доста добри бих признал, мухахахахахаааааа...


тц!!! панаир на суетата, но няма нищо общо с Текери , освен че Беки се стреми към популярност;))))
цитирай
48. mar866 - хихихихи;)))
25.04.2012 13:00
кариеси може да имам, това означава, че имам зъби:)))
да му мислят тези без...кариесите...
цитирай
49. анонимен - Идеята ми беше, да избягваш да си отваряш устата /както плашиш/, че ще разсееш всички
25.04.2012 13:49
mar866 написа:
кариеси може да имам, това означава, че имам зъби:)))
да му мислят тези без...кариесите...

съмнения за интелектуалното си ниво. Но то става същото и като се пише.
Все пак очаквам компроматите, де. Треперещ от страх.
цитирай
50. анонимен - Мозък нямаш, зъби всеки има.
25.04.2012 13:51
mar866 написа:
кариеси може да имам, това означава, че имам зъби:)))
да му мислят тези без...кариесите...

цитирай
51. babikqn - Идеята е, да не нападате хората, ...
25.04.2012 14:30
Идеята е, да не нападате хората, които са ми симпатични в тази тема,Катана, извинявай, но момичето Мара ми е симпатина, тя е умна, има увство за хумор, страшно начетена, явно е талантлива, млада и щастлива. Стига копали, стига.

цитирай
52. анонимен - Идеята ти е добра, ама да те бяха послушали, че да не се заяждат?
25.04.2012 15:02
babikqn написа:
Идеята е, да не нападате хората, които са ми симпатични в тази тема,Катана, извинявай, но момичето Мара ми е симпатина, тя е умна, има увство за хумор, страшно начетена, явно е талантлива, млада и щастлива. Стига копали, стига.


Ок, аз спирам тук. А ти оздравявай! Щото има едни картофки, дето нас чакат.
цитирай
53. анонимен - anonimous
14.05.2012 19:22
misiqta mi e da pribiram parite na bogatite. dnes sprqh tuk. miri[e mi na pari.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: babikqn
Категория: Рецепти
Прочетен: 97157
Постинги: 14
Коментари: 293
Гласове: 406
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031